کد خبر : ۲۲۱۵۴۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ ساعت ۱۱:۲۵

رئیس اداره شیلات دزفول عنوان کرد:
لزوم احداث بازارچه شیلات در دزفول/ شهرداری همکاری کند

رئیس اداره شیلات دزفول بر ضرورت وجود و احداث بازارچه شیلات در دزفول و همکاری شهرداری برای رفع این مشکل تاکید کرد.

 لزوم احداث بازارچه شیلات در دزفول/ شهرداری همکاری کند

امان الله باقریان در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: شهرستان دزفول با وجود ظرفیت بالایی که در زمینه آبزی پروری دارد تاکنون از بازارچه عرضه شیلات بهره مند نشده است.

وی افزود: همین نبود بازارچه موجب شده که فروشندگان آبزیان به صورت نامنظم و پراکنده به فروش و عرضه آبزیان در چند نقطه شهر اقدام کنند که این موضوع از نظر بهداشتی مشکلاتی را به بار آورده است.

رئیس اداره شیلات دزفول تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده تا شهرداری دزفول قطعه زمینی برای احداث بازارچه شیلات واگذار کند تا فروش و عرضه آبزیان دزفول با نظارت بهداشت و اداره دامپزشکی در محیطی سالم و کاملا قانونی انجام گیرد.

باقریان با بیان اینکه قطعه زمین مذکور از سوی شهرداری تعیین شده و سرمایه گذار بخش خصوصی نیز معرفی شده است، ادامه داد: شهرداری دزفول برای این زمین و عوارض آن حدود ۵۰ میلیارد ریال مطالبه کرده که این رقم بیش از توان سرمایه گذار است.

وی همچنین عنوان کرد: برای رفع این مشکل پیگیری زیادی با شهرداری دزفول انجام داده ایم که امیدوار هستیم به نتیجه برسد.
رئیس اداره شیلات دزفول در پایان، بر ضرورت همکاری شهرداری برای حل این مشکل و احداث هر چه سریعتر بازارچه شیلات در دزفول تاکید کرد و یادآور شد: وجود بازارچه شیلات همچنین می تواند موجب افزایش رغبت آبزی پروران شهرستان برای افزایش تولیدات خود باشد، بنابراین باید به این مهم توجه کنیم.

برچسب ها: اداره شیلات دزفول امان الله باقریان